Remont pomieszczeń biurowych w Starostwie Powiatowym w Grójcu
- Zamieszczono: 17.09.2009 r.
- Data składania ofert: 25.09.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 25.09.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE NEGOCJACJI Z OGŁOSZENIEM NA:
Remont pomieszczeń biurowych w Starostwie Powiatowym w Grójcu
Termin realizacji zadania: dwa miesiące od podpisania umowy.
CPV 45.45.30.00-7 – Roboty remontowe i modernizacyjne;
Ogłoszono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu……..
Uczestnicy negocjacji składają wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Formularz zawierający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 8 do dnia 25.09.2009r.
Cena formularza: 0,00 zł. oraz bezpłatnie na stronie http://www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 25.09.2009 r. do godz. 12.00
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Anna Kasprzyk,
tel. nr 048/665 11 36; Anna Matyjas 048 6651104; godz. 7:30 - 15:30; fax.: 048- 670 44 14
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel
Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
-wykonawca wykształcenie wyższe
-kierownik budowy wykształcenie min. średnie techniczne budowlane,
6. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej o podobnym rodzaju o wartości co najmniej 70 000 zł poparte referencjami potwierdzającymi wykonanie tych robót należycie.
7. Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
8. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
9. Udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Zał. nr1) zostaną załączone następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy – (Zał. nr 2),
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy).
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. (Zał. nr 3)
6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych ujętych w wykazie, o których mowa w pkt. 5.
7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. (Zał. nr 4)
Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców, którzy spełniają w/w warunki i otrzymają najwyższe oceny w oparciu o podane poniżej kryteria kwalifikacji:
Doświadczenie wykonawcy:
- liczba wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. 1 punkt za każdą wykazaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robotę budowlaną o podobnym rodzaju o wartości co najmniej 70 000 zł popartą referencjami potwierdzającymi wykonanie tej roboty należycie, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania
- 3 punkty za każdą udokumentowaną nagrodę w zakresie usług budowlanych
Uczestnicy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych.
Zamawiający przewiduje zaproszenie do negocjacji nie mniej niż trzech wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
Po negocjacjach przeprowadzonych z każdym wykonawcą, zamawiający zaprosi do składania ofert ostatecznych.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
cena - waga 80 %
gwarancja – 20%
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych: 3
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Załączniki do ogłoszenia znajdują się w zakładce SIWZ