Rozstrzygnięcie zamówienia: Zakup pralnicowirówki szt. 2, suszarki bębnowej, prasowalnicy oraz stołu elektrycznego do prasowania wraz z dostawą i uruchomieniem.
- Zamówienie: rozstrzygnięte
- Data rozstrzygnięcia: 23.09.2009 r.
Or 3431/7/2009
Do:
Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Starostwo Powiatowe w Grójcu zgodnie z art. 92 Prawa zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamia o wyborze oferty w przetargu nieograniczonym na: Zakup pralnicowirówki szt. 2, suszarki bębnowej, prasowalnicy oraz stołu elektrycznego do prasowania wraz z dostawą i uruchomieniem.
Nr sprawy: Or 3431/7/2009
Za ofertę najkorzystniejszą pod względem ceny została uznana oferta firmy:
PROFITRADE
Paweł Brzozowski
Ul. Klonowa 84
05-240 Tłuszcz
Z ceną:
Netto: 63 000, 00 zł
Brutto: 76 860, 00 zł
W załączeniu:
Druk ZP – 12 (1 szt.)
Druk ZP – 21 (1 szt.)
oznaczenie sprawy Or. 3431/7/2009 DRUK ZP-12
Pieczęć zamawiającego
Zbiorcze zestawienie ofert/ofert wstępnych*
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena * Termin wykonania* Okres gwarancji* Warunki płatności* ............................. .............................
1. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych
„ALBA SERVICE” Sp. z o.o.
02-776 Warszawa
ul. Nugat 4 Netto: 68 900, 00 zł
Brutto: 84 058, 00 zł
2. PROFITRADE
Paweł Brzozowski
Ul. Klonowa 84
05-240 Tłuszcz Netto: 63 000 zł
Brutto: 76 860 zł
3. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI URZĄDZEŃ PRALNICZYCH
„PRALMA” Sp z o.o.
25-651 Kielce
Ul. Górnicza 49 A Netto: 66 400, 00 zł
Brutto: 81 008, 00 zł
4. TeReMa Sp. z o.o.
02-981 Warszawa
Ul. Augustówka 36
Netto: 76 800, 00 zł
Brutto: 93 696, 00 zł
oznaczenie sprawy 3431/7/2009 DRUK ZP-21
Pieczęć zamawiającego
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty Liczba pkt w kryterium cena Liczba pkt w kryterium gwarancja Liczba pkt w kryterium .................... Liczba pkt w kryterium .................... Liczba pkt w kryterium .................... Razem
1. 91,44 91,44
2. 100,00 100,00
3. 94,88 94,88
4. 82,03 82,03
.....................................................
(podpis osoby sporządzającej protokół)
23.09.2009 r….............................................
(data i podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej)