Wyłonienie wykonawcy w zakresie opracowania kompleksowej dokumentacji budowlano wykonawczej wraz z kosztorysami i ze wszystkimi uzgodnieniami oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę w ramach projektu pt. Odnowa zdegradowanego obszaru dawnego amfiteatru
- Zamieszczono: 23.07.2009 r.
- Data składania ofert: 31.07.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 31.07.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
na wyłonienie wykonawcy w zakresie opracowania kompleksowej dokumentacji budowlano – wykonawczej wraz z kosztorysami i ze wszystkimi uzgodnieniami oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę w ramach projektu pt. „Odnowa zdegradowanego obszaru dawnego amfiteatru miejskiego w Grójcu”.
Zadanie trzy częściowe: a) projekt przebudowy trybun, b) projekt budowy muszli koncertowej wraz z zapleczem dla artystów i technicznym, c) projekt przebudowy boiska wielofunkcyjnego.
Ogłoszenie Nr ……………. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia …………….. r., na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.bipgrojec.pl w dniu…………r.
Termin realizacji zadania: 21.12.2009 r.
Kod CPV: 71220000 -6 usługi projektowania architektonicznego
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
cena – waga 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6 do dnia 31.07.2009 r.
oraz na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 31.07.2009 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 31.07.2009 r. o godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są: Anna Kasprzyk, tel. 048/665 11 36, godz. 8 -15, fax: 048/665 11 36 oraz Stanisław Walczak Tel. 048/665 11 44
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości min. 150 tys. zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
7. Wykażą listę osób i/lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zespół zdolny do wykonania zamówienia poprzez załączenie listy osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji w odpowiednich branżach projektowych, tj. w szczególności uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej oraz inne konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami aktualnych uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz z kopiami aktualnych wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych.
8. Spełnią pozostałe warunki określone w SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki spełnia.
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.