Opracowanie projektu, zakup i montaż windy w budynku Zespołu Szkół w Grójcu ul. Polna 17
- Zamieszczono: 05.06.2009 r.
- Data składania ofert: 17.06.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 17.06.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Opracowanie projektu, zakup i montaż windy w budynku Zespołu Szkół w Grójcu ul. Polna 17
Termin realizacji zadania: 15.12.2009 r.
Kod CPV: 42 41 61 00 – 6 – windy; 45 31 31 00 – 5 – instalowanie wind
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 90 %
Okres gwarancji – 10 % przy 5 letnim progu wyjściowym
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6 do dnia 17.06.2009 r.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia dostępny jest także bezpłatnie na stronie http://www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 17.06.2009 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 17. 06.2009 r. do godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Bogumił Tul,
tel. nr 048/665 11 22; godz. 8-14; fax.: 048- 6651110
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel
Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
-wykształcenie wyższe lub średnie techniczne budowlane
-uprawnienia projektowe i wykonawcze w zakresie budownictwa w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia,
6. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej o podobnym rodzaju, o wartości co najmniej 150 000 zł poparte referencjami potwierdzającymi wykonanie tych robót należycie.
7. Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
8. Posiadają dokumenty potwierdzające, że Firma-Wykonawca posiada dopuszczenie przez Urząd Dozoru Technicznego do realizacji zamówień w zakresie urządzeń dźwigowych.
9. Złożą Oświadczenie dotyczące zgodności oferty z normą europejską EN 81.1 i 2
10. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
11. Udzielą gwarancji na roboty budowlane na okres min. 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
12. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia – nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.