Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka dwustronna” KOD CPV 34 13 00 00-7
- Zamieszczono: 08.05.2009 r.
- Data składania ofert: 15.05.2009 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 15.05.2009 r., godz. 10.15
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 .
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22
05-600 Grójec, woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel.(048) 664 64 66, fax (048) 664 64 65
Ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka dwustronna”
KOD CPV 34 13 00 00-7
Wymagania dla samochodu :
- samochód używany, wyprodukowany po roku 2000, trzyosiowy, ładowność od 12000 do 16000 kg; silnik wysokoprężny - olej napędowy; moc silnika 350 do 400 KM; skrzynia biegów manualna ZF; układ ABS; wspomaganie układu kierowniczego; urządzenie do rejestracji czasu pracy kierowcy – tachograf; klimatyzacja; ogrzewanie postojowe; elektrycznie otwierane szyby; fabrycznie montowana nawigacja GPS z mapami Polski; dobry stan ogumienia - zużycie nie większe niż 20%; centralne smarowanie; osłona przeciwsłoneczna; pneumatyczne zawieszenie wszystkich osi; skrzynia ładunkowa o długości dł: 5,0m - 5,5m; szer: 2,30m - 2,50m wys: 0,5m -0,6m w kolorze nadwozia; burty boczne stalowe otwierane i uchylne; wywrot na stronę lewą i prawą pojazdu; zaczep do przyczepy; bezwypadkowy; zarejestrowany na 4 miejsca siedzące; zarejestrowany w Polsce.
Dostarczany samochód ma posiadać komplet dokumentów niezbędnych do jego zarejestrowania; dostawca udzieli 3- miesięcznej gwarancji na dostarczany samochód; pojazd należy dostarczyć do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu ul. Niepodległości 22; koszty transportu ponosi Dostawca. Za szkody powstałe w trakcie transportu odpowiada Dostawca. Zamówienie dotyczy wyłącznie używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka dwustronna. W ofercie nie należy podać ceny samochodów o innych parametrach, niż określone w niniejszym zamówieniu .
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym.
Opłata 10,00 zł ( słownie: dziesięć zł)
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami - Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00
e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia 15 maja 2009 r. do godz. 10.00
Oferty należy składać w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22
05-600 Grójec , Sekretariat pok. Nr 3
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie:
Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec
dnia 15.05.2009 r. godz.10.15
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: 14 dni od podpisania umowy
Wadium : nie jest wymagane
Kryteria oceny ofert są następujące: Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki art.22 ust.1. ustawy PZP
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
a w szczególności:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.
24 ust. 1 i 2 Pzp,
Wymagania dodatkowe:
Udzielą gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres minimum 3 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Wypełniony formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia.
5. Zaakceptowany projekt umowy.
6. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Z dnia 08.05.2009r. Nr 139048 - 2009