Ochrona fizyczna obiektu - budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu przy ul. Piłsudskiego 59
- Zamieszczono: 09.04.2009 r.
- Data składania ofert: 27.04.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 27.04.2009 r., godz. 12.15
tel. (0- 48) 665 11 00, fax. 670 44 14 REGON 670222820
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Ochronę fizyczną obiektu - budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu przy ul. Piłsudskiego 59
Przedmiotem Zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej obiektu budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu przy ul. Piłsudskiego 59 łącznie z mieniem znajdującym się w tym budynku jak i poza nim. Ochrona będzie pełniona w dni powszednie od 15.00 do 8.00 rano następnego dnia a w dni wolne i w święta całodobowo.
Kod CPV: 79 71 00 00-4
Termin realizacji zadania: od 01.07.2009 r. do 31.12.2012
Wadium nie wymaga się.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena za jeden miesiąc netto- 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6 do dnia 27.04.2009r.
oraz na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 27. 04.2009 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 27. 04.2009 r. o godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Anna Kasprzyk,
tel. nr 048/665 11 36; godz. 9-14 ; fax.: 048- 670 44 14
Warunki udziału:
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj posiadają koncesję na wykonywanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia ( tj. Dz. U z 2005 r Nr 145 poz. 1221 )
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia na pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych
Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku składnia oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców.,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
3) oświadczenia , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
4) koncesję na wykonywanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia ( tj. Dz. U z 2005 r Nr 145 poz. 1221 ),
5) wykazy wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości . przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te usługi zostały wykonane należycie,
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia , nieobecnych do wykonania zamówienia , a także wykonywanych przez nie czynności,
7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8) zamawiający ze względy na specyficzny charakter usługi nie przewiduje u wykonawcy zatrudnienia podwykonawców,
9) dołączą zaakceptowany wzór umowy.
Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia – nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Informacja zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.