Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grójeckiego KOD CPV 45.23.31.42.-6
- Zamieszczono: 18.02.2009 r.
- Data składania ofert: 12.03.2009 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 12.03.2009 r., godz. 10.15
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 .
Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22
05-600 Grójec, woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel.(048) 664 64 66, fax (048) 664 64 65
Ogłasza przetarg nieograniczony na:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grójeckiego
KOD CPV 45.23.31.42.-6
Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie obejmującym gminy: Błędów, Mogielnica, Pniewy, Goszczyn, , Nowe Miasto. Remont w ilości 12000 m2
Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie obejmującym gminy:Belsk, Chynów, Grójec, Jasieniec, Warka . Remont w ilości 12000 m2
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bip.grojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym.
Opłata 10,00 zł ( słownie: dziesięć zł)
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami - Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00
e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia 12 marca 2009 r. do godz. 10.00
Oferty należy składać w siedzibie: Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodlgłości22
05-600 Grójec , Sekretariat pok. Nr 3
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie:
Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22; 05-600 Grójec
dnia 12.03.2009 r. godz.10.15
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: 30 .06.2009 r
Wadium : Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10000,00 zł łącznie na wszystkie zadania. W przypadku złożenia ofert częściowych wadium wyniesie:
Zadanie nr 1 – 5000,00 zł
Zadanie nr 2 – 5000,00 zł
Kryteria oceny ofert są następujące: Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki art.22 ust.1. ustawy PZP
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością
w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 zamówień, odpowiadających swoim
rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co
najmniej 200 tys. zł brutto każde,
- dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - kierownik budowy
posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej o doświadczeniu na stanowisku w wymaganej branży minimum
5 lat i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz minimum 3
operatorów skrapiarek z uprawnieniami o doświadczeniu w branży min. 1 rok. lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
a w szczególności:
- posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.
24 ust. 1 i 2 Pzp,
Wymagania dodatkowe:
Udzielą gwarancji i rękojmi na roboty, objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 1 roku od daty odbioru końcowego robót.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Wypełniony formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania.
Wymagane jest wykazanie wykonania minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto każda. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1) min 1. Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej o doświadczeniu na stanowisku w wymaganej branży minimum 5 lat ,
2)min 3 operatorów skrapiarek z uprawnieniami o doświadczeniu w branży min. 1 rok.
Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz ważne na dzień składnia ofert kopię zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
6.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. ubezpieczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia.
8. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 32562 -2009 w dniu 18-02-2009 r.