Remont trzech pomieszczeń biurowych w Starostwie Powiatowym w Grójcu
- Zamieszczono: 26.01.2009 r.
- Data składania ofert: 03.02.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 03.02.2009 r., godz. 12.15
OGŁASZA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE NEGOCJACJI Z OGŁOSZENIEM NA:
Remont trzech pomieszczeń biurowych w Starostwie Powiatowym w Grójcu
Termin realizacji zadania: dwa miesiące od podpisania umowy
CPV 45.45.30.00-7 – Roboty remontowe i modernizacyjne;
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
cena - waga 80 %
gwarancja – 20%
Formularz zawierający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 6 do dnia 03.02.2009r.
Cena formularza: 0,00 zł. oraz bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 03.02.2009 r. do godz. 12.00
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Anna Kasprzyk,
tel. nr 048/665 11 36; godz. 7:30 - 15:30; fax.: 048- 670 44 14
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel
Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
-wykonawca wykształcenie wyższe
-kierownik budowy wykształcenie min. średnie techniczne budowlane,
6. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej o podobnym rodzaju o wartości co najmniej 100 000 zł poparte referencjami potwierdzającymi wykonanie tych robót należycie.
7. Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
8. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
9. Udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Zał. nr1) zostaną załączone następujące dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy – (Zał. nr 2),
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy).
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. (Zał. nr 3)
6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych ujętych w wykazie, o których mowa w pkt. 5.
7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. (Zał. nr 4)
Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców, którzy spełniają w/w warunki i otrzymają najwyższe oceny w oparciu o podane poniżej kryteria kwalifikacji:
Doświadczenie wykonawcy:
- liczba wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. 1 punkt za każdą wykazaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robotę budowlaną o podobnym rodzaju o wartości co najmniej 100 000 zł popartą referencjami potwierdzającymi wykonanie tej roboty należycie, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania
- 3 punkty za każdą udokumentowaną nagrodę w zakresie usług budowlanych
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert wstępnych: 3
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Załącznik nr 1
Pieczęć wykonawcy
WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W TRYBIE NEGOCJACJI Z OGŁOSZENIEM
1. Nazwa i adres Wykonawcy:
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
a) NIP...........................................
b) REGON.....................................
c) Telefon.......................................
d) Fax.............................................
e) www...........................................
f) E-mail.........................................
g) Województwo …………………..
2. Tryb udzielania zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem na:
Remont trzech pomieszczeń biurowych w Starostwie Powiatowym w Grójcu
Ja (imię i nazwisko) ........................................................ w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy
......................................................................................... składam wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem, jednocześnie oświadczam, że:
- spełniam warunki udziału w postępowaniu,
- zapoznałem/am się z ogłoszeniem, uzyskałem/am wszelkie informacje do przygotowania
wniosku,
- akceptuję treść ogłoszenia bez zastrzeżeń,
- w załączeniu do wniosku przedkładam wymagane w ogłoszeniu dokumenty,
oświadczenia i załączniki,
- wniosek złożyłem/am na …….. podpisanych i kolejno ponumerowanych kartkach.
dnia ..........................
……………………………………………
Wykonawca lub upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy
Załącznik nr 2
Pieczęć wykonawcy
OŚWIADCZENIE
z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem na wykonanie:…………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
oświadczamy, że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawimy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
............................ dnia .................................
........................................................................
podpisy osób wskazanych w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo
Załącznik nr 3
Pieczęć wykonawcy
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie.
Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej o podobnym rodzaju o wartości co najmniej 100 000 zł
Zamawiający żąda załączenia do oferty referencji potwierdzającej, że co najmniej jedna z wykazanych robót została wykonana należycie.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
L.p.
Opis wykonanych robót Wartość brutto wykonanych robót Data wykonania robót (zgodnie z zawartą umową)
Miejsce wykonania
........................., dn. ..................... .....................................................................................
podpisy osób wskazanych w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo
Załącznik nr 4
Pieczęć wykonawcy
POTENCJAŁ KADROWY
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wymagane jest wykazanie
kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia
Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
Nazwisko i imię Proponowana rola w realizacji zamówienia Rodzaj uprawnień Nr uprawnień
Kierownik robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ……………………
Oświadczam, że dysponuję potencjałem kadrowym, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia.
.........................., dn. ..................... .....................................................................................
podpisy osób wskazanych w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo