„BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU GRÓJECKIEGO”
- Zamieszczono: 29.10.2008 r.
- Data składania ofert: 12.11.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 12.11.2008 r., godz. 12.15
z siedzibą Starostwa Powiatowego w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 59
05-600 Grójec
NIP 797-15-85-521 ,
tel. 048 /665-11-00, fax: 048/ 670-44-14
OGŁASZA
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 206 000 euro prowadzony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm. ) na :
„BANKOWĄ OBSŁUGE BUDŻETU POWIATU GRÓJECKIEGO”
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 32 , 6 lub
na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) : 66.10.00.00.1,
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej
obsługi budżetu Powiatu Grójeckiego..
w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12. 2013 r. obejmującej:
- otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu,
- przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych, dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków,
- sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji,
- wydawanie blankietów czekowych,
- instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników,
- uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym,
- udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach,
- automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu powiatu na rachunku lokaty typu overnight,
- wydawanie zaświadczeń przez bank,
Szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia określono w tabeli zamieszczonej w
formularzu oferty.
Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym
w wysokości 3 000 000 zł na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. Zamawiający będzie korzystał z
kredytu nie więcej niż 60 dni w roku. W kolejnych latach objętych umową kredyt może
ulec obniżeniu, w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy będzie określała niższy
limit.
Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający będzie dysponować
środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek
bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia.
W czasie trwania umowy funkcjonować będzie systemu bankowości elektronicznej
w Starostwie Powiatowym , w terminach uzgadnianych
indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a Starostwem Powiatowym.
W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Powiatu Grójeckiego, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę:
- prowizji i opłat z tytułu otwarcia rachunków bieżących i rachunków pomocniczych
- prowizji i opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na
rachunek prowadzony przez Wykonawcę
- prowizji od kwoty przelewu , w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego
- opłat za wypłatę gotówkową z rachunku Zamawiającego
- opłat od Zamawiającego z tytułu wpłaty gotówkowej własnej i obcej na rachunek
Zamawiającego
- prowizji i opłat z tytułu potwierdzania sald na rachunku bieżącym
- prowizji i opłat z tytułu uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym
- prowizji i opłat od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części linii
kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym
- pobierania odsetek od niewykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym
- opłat za wydawanie blankietów czekowych
- opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego
- opłat z tytułu instalacji, udostępnienia, aktualizacji w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz z tytułu przeszkolenia wskazanych pracowników
- opłat za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Termin wykonania zamówienia.: od 01.01.2009 r. do 31.12.2013 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny tych warunków.
O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia ;
oraz dodatkowo:
- posiadają siedzibę banku, oddział lub filię na terenie Grójca
-w przypadku wyboru oferty banku dotychczas nie posiadającego siedziby , oddziału filii na terenie Grójca lub punktu kasowego uruchomią siedzibę , oddział, filię lub punkt kasowy na terenie miasta Grójec w terminie do dnia 01.01.2009 r..
- spełniają i akceptują warunki i zapisy umieszczone w SIWZ
- treść złożonej oferty odpowiada treści SIWZ.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez
analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
metodą „spełnia - nie spełnia”.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Józef Zawiślak tel. 048 670 44 26
Anna Kasprzyk tel. 048 665 11 36
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 59 Punkt Informacyjny do dnia 12.11.2008 r. r. do godz. 12.00 . Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Grójcu – pokój nr 8 w dniu 12.11.2008 r. o godz.12.15
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
CENA łącznie 60% w tym:
- opłata za prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych - 10 % - koszt wypłat gotówkowych - 25 %
- opłata za przelew do innego banku - 25 %
Pozostałe kryteria łącznie 40%
- oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10 %
- oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 10 %
- oprocentowanie lokat na rachunku lokat typu overnight - 20 %
Inne informacje.
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Grójec 2008.10.28
( pieczęć i podpis osoby/osób upoważnionych)