WYŁONIENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE REALIZACJI KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA INWESTYCJI POD NAZWĄ: „GENERALNY REMONT I MODERNIZACJA PAŁACU W WARCE-WINIARACH – SIEDZIBY MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO”
- Zamieszczono: 02.09.2008 r.
- Data składania ofert: 17.09.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 17.09.2008 r., godz. 12.15
w ramach programu operacyjnego MECENAT 2008
STAROSTWO POWIATOWE W GRÓJCU, UL. PIŁSUDSKIEGO 59; 05-600 Grójec; tel. (0- 48) 665 11 00, fax. 670 44 07 REGON 670222820
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
WYŁONIENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE REALIZACJI KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA INWESTYCJI POD NAZWĄ: „GENERALNY REMONT I MODERNIZACJA PAŁACU W WARCE-WINIARACH – SIEDZIBY MUZEUM IM. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO”
.
Termin realizacji zadania: 15.12.2008 r.
Kod CPV: 74222000 -1 usługi projektowania architektonicznego
Zamawiający wymaga wadium w wysokości: 3000 zł ( słownie: trzy tysiące zł).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
cena – waga 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Muzeum im. K. Pułaskiego w Warce p. Janusz Kreczmański, tel. Nr 048/667 24 41, godz. 9 -16, fax: 048-667 22 67 do dnia 17.09.2008 r.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia dostępny jest także bezpłatnie na stronie http://www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 17.09.2008 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 17.09.2008 r. o godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: p. Janusz Kreczmański, tel. Nr 048/667 24 41, godz. 9 -16, fax: 048-667 22 67
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych remontu obiektów zabytkowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości min. 100 tys. zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
6. Wykażą listę osób i/lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zespół zdolny do wykonania zamówienia poprzez załączenie listy osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji w odpowiednich branżach projektowych, tj. w szczególności uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej i uprawnienia konserwatorskie oraz inne konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami aktualnych uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz z kopiami aktualnych wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych.
7. Spełnią pozostałe warunki określone w SIWZ
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.