Zakup i montaż wyposażenia meblowego i sprzętu AGD dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
- Zamieszczono: 28.05.2008 r.
- Data składania ofert: 09.06.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 09.06.2008 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Zakup i montaż wyposażenia meblowego i sprzętu AGD dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Termin realizacji zadania: 1 miesiąc od podpisania umowy
Kod CPV: 36100000-2 Meble; 36670000-8 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego; 36671000-5 Sprzęt kuchenny
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 100 %
Gwarancja: - 3 lata na meble,
- na sprzęt AGD zgodnie z gwarancją producenta, nie krótsza niż 12 miesięcy
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 30 do dnia 09.06.2008 r.
Cena formularza: 30 zł. oraz bezpłatnie na stronie http://www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 09.06.2008 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 09.06.2008 r. o godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Michał Lachowski tel. 048-664 25 88; wew. 26
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel
6. Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
7. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości usług.
8. Udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (3 lata na meble, na sprzęt AGD zgodnie z gwarancją producenta, nie krótsza niż 12 miesięcy.)
9. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.