Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonanie urządzenia do transportu pionowego osób niepełnosprawnych przy budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Zamieszczono: 06.03.2008 r.
- Data składania ofert: 26.03.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 26.03.2008 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonanie urządzenia do transportu pionowego osób niepełnosprawnych przy budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu
Termin realizacji zadania: 30.11.2008 r.
Kod CPV: 74232000-4; 29221610-3; 45313100-5; 45000000-7
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000 zł
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 30 do dnia 26.03.2008 r.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia dostępny jest także bezpłatnie na stronie http://www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 26.03.2008 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 26.03.2008 r. do godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Bogumił Tul,
tel. nr 048/665 11 22; godz. 8-14; fax.: 048- 670 44 14
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel
Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
-wykształcenie wyższe lub średnie techniczne budowlane
-uprawnienia projektowe i wykonawcze w zakresie budownictwa branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia,
6. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej o podobnym rodzaju, o wartości co najmniej 80 tys. zł poparte referencjami potwierdzającymi wykonanie tych robót należycie.
7. Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
8. Posiadają dokumenty potwierdzające, że Firma-Wykonawca posiada dopuszczenie przez Urząd Dozoru Technicznego do realizacji zamówień w zakresie urządzeń dźwigowych.
9. Złożą Oświadczenie dotyczące zgodności oferty z normą europejską EN 81.1 i 2
10. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
11. Udzielą gwarancji: a) na roboty budowlane na okres 3 lat, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy; b) na urządzenia i wyposażenie okres gwarancji jak w karcie gwarancyjnej producenta danego produktu, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy.
12. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.