Adaptacja pomieszczeń na archiwum zakładowe w SPZOZ w Grójcu
- Zamieszczono: 16.01.2008 r.
- Data składania ofert: 04.02.2008 r., godz. 09.00
- Data otwarcia ofert: 04.02.2008 r., godz. 09.11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 05-600 Grójec, Piotra Skargi 10
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Służba zdrowia
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na archiwum zakładowe w SPZOZ w Grójcu
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń na archiwum zakładowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 6 tygodni
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust. 2 siwz – na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605).
1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodne z oryginałem przez wykonawcę:
* W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia:
1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp;
* W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia:
3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania – ukazania się ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. remont lub budowa budynku mieszkalnego i/lub użyteczności publicznej o powierzchni min. 70 m2;
4) Potwierdzenia od podmiotów na rzecz, których wykonane zostały roboty, że zostały wykonane należycie;
5) Dane osoby posiadającej uprawnienia budowlane konieczne do wykonania praca objętych przedmiotem zamówienia i przewidzianej jako kierownik budowy i kierownicy robót branżowych (kierowników robót w branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, wentylacyjnej);
6) Zaświadczenie wydane dla kierownika budowy potwierdzające posiadanie przez niego uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i kierowników robót branżowych oraz ważne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
2. Opis sposobu spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu:
1) Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej – Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. ogłoszenia należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2, 1.3 i 1.5 ogłoszenia mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów.
3) W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp:
a) warunek wskazany w pkt 1.3 i 1.5 ogłoszenia mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego;
b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 i 1.2 ogłoszenia ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego.
4) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu – ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 1 – potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oferty – 100%.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ, ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec,
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 4.02.2008 godzina 9:00, miejsce: SPZOZ, ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, pokój zamówień publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.
IV.3.7) Informacja na temat odwołania: odwołanie przysługuje.