założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja ewidencji gruntów dla gminy Belsk Duży
- Zamieszczono: 16.01.2008 r.
- Data składania ofert: 31.01.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 31.01.2008 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja ewidencji gruntów dla gminy Belsk Duży
• Obiekt nr 3 – obręby: Belsk Duży, Mała Wieś, Stara Wieś, PGR Belsk Duży, PGR Stara Wieś, PGR Mała Wieś
• Obiekt nr 4 – obręby: Koziel, Łęczeszyce, Wola Łęczeszycka, Wólka Łęczeszycka
Termin realizacji zadania:
- etap I : 10.07.2008
- etap II : 10.11.2008
- etap III : 10.06.2009
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na wybrany obiekt (obiekty)
Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV – 742074000-0 .
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena – 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 53 do dnia 28.01.2008r.
Cena formularza: 100,00 zł. oraz bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 31.01.2008 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 31.01.2008 r. o godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest:
Agnieszka Wdowczyk tel./fax (048) 664 33 75
Anna Wyszyńska tel./fax (048) 670 44 07
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel
Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
-wykształcenie wyższe lub średnie techniczne geodezyjne
-uprawnienia zgodnie - z art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. N-r 240, poz. 2027);
- Zarządzeniem Ministra Rolnictwa Nr 127 z dnia 14.06.1956 r. w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji oraz wymaganych kwalifikacji dla osób przeprowadzających te klasyfikację (Biul. Min. Rol. Nr 11 z 1956 r.);
- osoba, która będzie wykonywać gleboznawczą klasyfikację gruntów musi znajdować się na liście upoważnionych klasyfikatorów ds. klasyfikacji gruntów na obszarze województwa mazowieckiego lub posiadać indywidualną zgodę Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego do wykonywania klasyfikacji na terenie województwa mazowieckiego.
6. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty związanej z opracowaniem „założenia ewidencji budynków i lokali oraz modernizacją ewidencji gruntów” na co najmniej 5 obrębach ewidencyjnych na terenach wiejskich lub 1 mieście
Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna z wykazanych robót została wykonana należycie – z podaniem nazwy gminy i nazwy obrębów ewidencyjnych, daty i numeru KERG ,wartości wykonanej roboty oraz referencji
7. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
8. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
9. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.