PROJEKT I WYKONANIE MODERNIZACJI BUDYNKU Z PRZEZNACZENIEM NA ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W MIEJSCOWOŚCI ŁYCHOWSKA WOLA
- Zamieszczono: 10.10.2007 r.
- Data składania ofert: 31.10.2007 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 31.10.2007 r., godz. 12.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
PROJEKT I WYKONANIE MODERNIZACJI BUDYNKU Z PRZEZNACZENIEM NA ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W MIEJSCOWOŚCI ŁYCHOWSKA WOLA
Termin realizacji zadania: do 15 grudnia 2007
Kod CPV: 45 00 00 00 – 7
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysięcy złotych)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Kryterium I - cena – waga 100 %
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 30 do dnia 31.10.2007r.
Cena formularza: 30 zł. oraz bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 31.10.2007 r. do godz. 12.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 31.10.2007 r. o godz. 12.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Bogumił Tul ,
tel. nr 048/665 11 22; godz. 8-14; fax.: 048- 670 44 14
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. wypełniony formularz oferty;
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
6. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel;
7. wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej o podobnym rodzaju o wartości co najmniej 50tys. zł poparte referencjami potwierdzającymi wykonanie tych robót należycie;
8. dokumenty stwierdzające że osoba -kierownik budowy wskazany przez wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia, a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego;
9. posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku;
10. dowód wniesienia wadium;
11. zaakceptowany projekt umowy,
12. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego wzoru;
13. posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót;
14. gwarancja 5 lat
15. pozostałe warunki określone w SIWZ
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.