Wykonanie remontu ulicy Księdza Piotra Skargi w Grójcu na odcinku o długości 770,00 mb ( wymiana krawężników, budowa chodników i parkingów; wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej z wyrównaniem)
- Zamieszczono: 03.08.2007 r.
- Data składania ofert: 24.08.2007 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 24.08.2007 r., godz. 12.15
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 .
Starostwo Powiatowe w Grójcu, Zarząd Powiatu Grójeckiego
Ul. Piłsudskiego 59 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, powiat grójecki
tel. (048) 665 11 00 , fax (048) 670 44 14 , e-mail grojec@grojec.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony na:
Wykonanie remontu ulicy Księdza Piotra Skargi w Grójcu na odcinku o długości 770,00 mb (wymiana krawężników, budowa chodników i parkingów; wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej z wyrównaniem)
Kod CPV : 45.23.31.42.-6 ; 45.23.32.23-8; 45.23.32.22-1
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie: www.bipgrojec.pl/
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22 (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym.
Opłata 10,00 zł (słownie: dziesięć zł)
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Tadeusz Jachoski ; Izabella Sankowska
Tel. (048) 664-64-66 Fax : (048) 664-64-65 w godz.7.00-15.00 e-mail: pzd_grojec@op.pl
Termin składania ofert upływa dnia 24 sierpnia 2007 r. do godz. 12.00
Oferty należy składać w siedzibie: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Ul. Piłsudskiego 59
Punkt Informacyjny do dnia 24.08.2007 do godz. 12.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Ul. Piłsudskiego 59 05-600 Grójec, Sala Konferencyjna dnia 24.08.2007 r godz. 12.15
Termin wykonania zamówienia: 31.10.2007 r.
Wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 100%
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5 Udzielą pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane zamówienie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego wzoru;
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
6.Dokumenty stwierdzające że osoba -kierownik budowy wskazany przez wykonawcę posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej o doświadczeniu w branży min. 5 lat , a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego.;
7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy muszą wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat min.2 robót podobnych do przedmiotu zamówienia o wartości min. 50% wartości oferty, popartej dokumentami
8.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
9. Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia.
10. Pozostałe warunki określone w SIWZ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 133750-2007 w dniu 03.08.2007 r