Obsługa bankowa i wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym również wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu
- Zamieszczono: 13.12.2006 r.
- Data składania ofert: 21.12.2006 r., godz. 14.00
- Data otwarcia ofert: 21.12.2006 r., godz. 14.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
„Obsługę bankową i wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym również wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu”
Termin realizacji zadania: 01.01.2007 r. do 31.12.2009 r. r.
wniesienie wadium nie jest wymagane
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
1. Koszt prowadzenia rachunku bankowego 30 pkt.
W tym:
- Opłata za otwarcie rachunku bankowego 4 pkt,
- Opłata za realizację, polecenia przelewu do innych banków 8 pkt,
- Opłata za realizację polecenia przelewu w tym banku 4 pkt,
- Opłata za prowadzenie rachunku w skali miesięcznej 12 pkt,
- Opłata za pobranie książeczki czekowej 2 pkt
2. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na bieżącym rachunku
bankowym ( na dzień 30.11.2006) 10 pkt.
3. Oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach 16.00-8.00 (na dzień 30.11.2006) - 10 pkt.
4. Prowizja od wypłaconych świadczeń dla bezrobotnych – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.01.2000r. w sprawie szczegółowych Zasad Finansowania wydatków z Funduszu Pracy oraz sposobu współpracy organów zatrudnienia z bankami i instytucjami finansującymi musi być określona procentowo.
Prowizja nie może przekroczyć 0,8% wypłaconych kwot. 50 pkt.
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu – Powiatowy Urząd Pracy pokój nr 42 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 21.12.2006 r., bezpłatnie na stronie http:// www.bipgrojec.pl/
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 21.12.2006 r do godz. 14.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 21.12.2006 r do godz. 14.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Elżbieta Jankowska tel. 048 664-23-42 wewn. 12, pok.nr 42
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) posiadają zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku albo wskazanie podstawy prawnej zwalniającej bank od posiadania takiego zezwolenia.
6) posiadają koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
7) złożą oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
8) Pozostałe warunki określone w SIWZ
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.