WYKONANIE GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW ZMELIOROWANYCH WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW-456,20 ha
- Zamieszczono: 22.05.2006 r.
- Data składania ofert: 07.06.2006 r., godz. 10.45
- Data otwarcia ofert: 07.06.2006 r., godz. 11.00
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
WYKONANIE GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW ZMELIOROWANYCH WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW-456,20 ha
Termin realizacji zadania:
etap l: do 2 października 2006 r. - wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów
zmeliorowanych
etap II: do 20 listopada 2006 r. - opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla aktualizacji
ewidencji gruntów
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena -100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 20 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 07.06.2006 r. Cena formularza: 15 zł.
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT
INFORMACYJNY do 07.06.2006 r do godz. 10.45
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 07.06.2006 r. o godz.11.00 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Agnieszka Wdowczyk, tel/fax: 048/664 33 75.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu prawidłowej realizacji zadania, tj. należy przedstawić wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności
6. Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne geodezyjne
- posiadają wymagane uprawnienia,
• zgodnie z art. 43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, póz. 1086 z późn. zm.),
• z Zarządzeniem Ministra Rolnictwa Nr 127 z dn. 14.06.1956 r. w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji oraz wymaganych kwalifikacji dla osób przeprowadzających tę klasyfikację (Biul. Min. Roi. Nr 11 z 1956 r.)
7. Wykonawcy muszą wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat robotami tożsamymi z przedmiotem zamówienia na co najmniej 5 obrębach ewidencyjnych na terenach wiejskich, popartych dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót z należytą starannością.
8. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej Jakości robót.
9. Podpiszą umowę ryczałtową na całość zadania.
10. Wartość ceny udokumentują kosztorysem szczegółowym.
11. Udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
12. Pozostałe warunki określone w SIWZ