P R Z E T A R G na prowadzenie punktu przygotowania zwłok do pochówku w SP ZOZ Grójec.
- Zamieszczono: 03.04.2006 r.
- Data składania ofert: 04.05.2006 r., godz. 12.30
- Data otwarcia ofert: 04.05.2006 r., godz. 13.00
SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
w Grójcu ul. Piotra Skargi 10
Nr spr 5 / 2006 ogłasza
P R Z E T A R G
Na prowadzenie punktu przygotowania zwłok do pochówku.
Najemca rozpocznie działalność w dotychczasowym miejscu, w którym mieści się punkt przygotowywania zwłok do pochówku, poczym przeprowadzi remont i adaptację innego pomieszczenia w budynku wolnostojącym, na terenie posesji szpitala na potrzeby kontynuowania w sposób ciągły działalności.
Powierzchnia pomieszczenia przeznaczonego do remontu wynosi 82 m 2 plus 33 m 2 powierzchni niezadaszonej.
Stawka wyjściowa za czynsz miesięczny wynosi 1000,00 zł netto
Najemca zobowiązany jest do przeprowadzenia na swój koszt robót remontowo-adaptacyjnych polegających na przystosowaniu pomieszczeń dla potrzeb prowadzonej działalności.
50 % poniesionych, udokumentowanych i zaakceptowanych przez Wynajmującego kosztów zostanie zwrócone w czynszu.
Wynajmujący zobowiązuje się do pobierania opłaty za energię elektryczną na podstawie comiesięcznych odczytów podlicznika, dokonywanych ostatniego dnia każdego miesiąca i przekazywania jej do Rejonu Energetycznego.
Należność za zimną wodę i ścieki pobierana będzie na podstawie licznika.
Energia cieplna rozliczana będzie według stawek miejskich.
Wywóz śmieci odbywać się będzie na koszt Najemcy.
Dokumenty do przetargu można uzyskać bezpłatnie w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych (budynek DOMONT I piętro), codziennie oprócz sobót w godz. 8.00 - 15.00 lub na pisemny wniosek będą przesłane pocztą.
Warunkiem wzięcia udziału w przetargu będzie wpłacenie wadium w wysokości 1000,00 zł w kasie szpitala.
Wygrywającemu przetarg wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy, pozostałym uczestnikom postępowania wadium zostanie zwrócone po przetargu.
Odmowa podpisania umowy skutkować będzie nie zwróceniem wadium.
Zawarcie umowy nastąpi w terminie 14 dni od dnia wybrania oferty na okres 10 lat.
Kryteria oceny ofert: proponowana cena najmu - 70 %.
kwota nakładów na prace remontowo – adaptacyjne – 30 %
Termin składania ofert - do godz. 12.30 dnia 04.05. 2006r.
Oferty należy składać w kopercie z napisem „PRZETARG – na prowadzenie punktu przygotowania zwłok do pochówku”
w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych budynek DOMONT I piętro na terenie Szpitala w Grójcu lub przesłać pocztą na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 05 - 600 Grójec, ul. Piotra Skargi 10.
Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert w obecności Oferentów nastąpi w siedzibie Wynajmującego o godz. 13.00 dnia 04.05.2006 r. w Sali konferencyjnej - budynek DOMONT I piętro.
Podczas otwarcia podane zostaną:
nazwa firmy, adres, oferowana cena najmu, kwota nakładów na prace remontowo-adaptacyjne.
Uprawniony do kontaktów z Oferentami: mgr Danuta Koczar, mgr Bożena Kamińska, (0-48) 664 30 81 wew. 136., inspektor budowlany Gabriel Sitarek tel. (0-48) 664 30 81 wew. 134.
Oferta musi zawierać wypełniony:
1. Druk oferty
2. Wymagane dokumenty i załączniki do oferty.
Oferta nie spełniająca wymaganych warunków zostanie odrzucona.
Ofertę spełniającą wszystkie wymagane przez Wynajmującego warunki uważa się za ważną.
Przetarg zostanie rozstrzygnięty, gdy złożona będzie chociaż jedna ważna oferta.
Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu.
DYREKTOR SPZOZ GRÓJEC