ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI ORAZ MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ EWIDENCJI GRUNTÓW DLA GMINY BELSK DUŻY
- Zamieszczono: 16.08.2005 r.
- Data składania ofert: 21.10.2005 r., godz. 11.00
- Data otwarcia ofert: 21.10.2005 r., godz. 11.15
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I LOKALI ORAZ MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ EWIDENCJI GRUNTÓW DLA GMINY BELSK DUŻY
Termin realizacji zadania:
etap I: do 19 maja 2006 r.
etap II: do 15 września 2006 r.
etap II: do 25 maja 2007 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
w wysokości:
GK 743/5-1/2005 Obiekt 1 - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc zł)
GK 743/5-2/2005 Obiekt 2 - 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł)
GK 743/5-3/2005 Obiekt 3 –1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł)
GK 743/5-4/2005 Obiekt 4 - 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł)
GK 743/5-5/2005 Obiekt 5 - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł)
GK 743/5-6/2005 Obiekt 6 - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdy z obiektów.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Kryteria oceny ofert są następujące:
Cena - 100 %
Termin związania ofertą: 60 dni od terminu składania ofert
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu pokój nr 20 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 19 .10.2005 r.
Cena formularza: 50 zł.
Zamknięte koperty zawierające oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PUNKT INFORMACYJNY do 21.10.2005 r do godz. 11.00
Publiczne otwarcie ofert nastąpi: 21.10.2005r. o godz.11.15 na Sali Konferencyjnej.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z oferentami jest: Agnieszka Wdowczyk, tel/fax: 048/664 33 75, Anna Wyszyńska , tel/fax nr 048/670 44 07.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu prawidłowej realizacji zadania, tj. należy przedstawić wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności
6. Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
– wykształcenie wyższe lub średnie techniczne geodezyjne
– posiadają wymagane uprawnienia,
• zgodnie z art. 43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.),
z Zarządzeniem Ministra Rolnictwa Nr 127 z dn.14.06.1956 r. w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji oraz wymaganych kwalifikacji dla osób przeprowadzających tę klasyfikację (Biul. Min. Rol. Nr 11 z 1956 r.)
7. Wykonawcy muszą wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia popartych dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót z należytą starannością.
8. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
9. Przedstawią kopie umów licencyjnych na program EGB wersja dla Windows i EWMAPA wersja dla Windows.
10. Podpiszą umowę ryczałtową na całość zadania.
11. Wartość ceny udokumentują kosztorysem szczegółowym.
12. Udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
13. Pozostałe warunki określone w SIWZ