Usługi usuwania nieczystości stałych i płynnych dla SP ZOZ Grójec.
- Zamieszczono: 17.06.2005 r.
- Data składania ofert: 08.07.2005 r., godz. 12.30
- Data otwarcia ofert: 08.07.2005 r., godz. 13.00
60 000 euro
na usługi usuwania nieczystości stałych i płynnych
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - budynek DOMONT I piętro lub na pisemny wniosek może być przesłana pocztą.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części, w związku z tym dopuszcza się składanie ofert częściowych-
Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty
zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia dwa lata od daty podpisania umowy.
O zamówienie mogą. ubiegać się tylko Wykonawcy, którzy:
• posiadają, uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia
• posiadają, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę
stosownych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia / nie spełnia.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Kryteria oceny ofert: cena - 100 %.
Termin składania ofert - do godz. 12.30 dnia 08. 07. 2005 r.
Oferty należy składać w kopercie z napisem: PRZETARG - USUWANIE NIECZYSTOŚCI w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych budynek DOMONT 1 piętro na terenie Szpitala w Grójcu lub przesiać pocztą na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 05 - 600 Grójec, ul- Piotra Skargi 10. Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert w obecności Wykonawców nastąpi w siedzibie Zamawiającego o godz. 13.05 dnia 8. 07. 2005 w gabinecie dyrektora d/s technicznych - budynek DOMONT I piętro.
Wykonawca jest związany ofertą do dnia 07.08.2005 r.
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami - mgr Danuta Koczar
tel. (0-48) 664 30 81 wew. 136., Ireneusz Sitarek w. 137.
Oferta musi zawierać wypełniony:
1. Druk oferty
2. Dokumenty i załączniki do oferty wg S.I.W.Z