Wykonanie osnowy poziomej III klasy – gmina Chynów.
- Zamieszczono: 24.03.2005 r.
- Data składania ofert: 15.04.2005 r., godz. 12.30
- Data otwarcia ofert: 15.04.2005 r., godz. 12.45
Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty
zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Zamawiający nie będzie pobierał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Cena formularza SIWZ: 22,50 zł
Termin (okres) realizacji zamówienia : 31.08.2005;
Kryteria oceny ofert: cena - 100 %
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ustawy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu prawidłowej realizacji zadania, tj. należy przedstawić wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności
6) Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne geodezyjne
- posiadają wymagane uprawnienia,
zgodnie z art. 43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000rr. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.)
7) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8)Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
9) Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
10) Udzielą min. 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
11) Podpiszą umowę ryczałtową na całość zadania.
12) Wartość ceny udokumentują kosztorysem szczegółowym
13) Pozostałe warunki określone w SIWZ
Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień jest
Anna Wyszyńska, tel. 48/664 37 51 wewn. 27 lub 48/670 44 07, Agnieszka Wdowczyk 48/664-33-75
fax. 48/670 44 24.
Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, punkt informacyjny do dnia
15.04.2005 r. godz. 12.30
Otwarcie ofert: 15.04.2005 r. godz. 12.45 – sala konferencyjna Starostwa Powiatowego.
Wszystkie oferty otrzymane od oferentów po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone oferentom nie otwarte (po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu ).